Wisdom Guild ホーム

救世主、アーモント卿/Syr Armont, the Redeemer

救世主、アーモント卿/Syr Armont, the Redeemer

怪物の役割を味方に付与し、オーラがついたクリーチャーをさらに強化する伝説の人間騎士ETBの役割を乗せられるのであれば、実質的に5マナで合計6/6相当。乗せたのが小型クリーチャーでも中堅クリーチャー程度のサイズになり、元がファッティであればトランプルも合わせてフィニッシャー級の活……
2024年07月変更
変更前変更後

LegendaryCreature - Human/Knight
When Syr Armont, the Redeemer enters the battlefield, create a Monster Role token attached to another target creature you control. (If you control another Role on it, put that one into the graveyard. Enchanted creature gets +1/+1 and has trample.) <CR>
Enchanted creatures you control get +1/+1.

LegendaryCreature - Human/Knight
When Syr Armont, the Redeemer enters, create a Monster Role token attached to another target creature you control. (If you control another Role on it, put that one into the graveyard. Enchanted creature gets +1/+1 and has trample.) <CR>
Enchanted creatures you control get +1/+1.

© 1999-2025 Wisdom Guild, OWLAIR networks, All rights reserved.
管理者連絡先 | 権利表記 (実行時間:14.142 ミリ秒)